【Newest Updates | 最新博文】

Saturday, December 20, 2014

【Haul|購物】Stickerrific Haul|手帳用品开箱

December 20, 2014, Saturday 
 自從寫手帳了以後,真的買了很多紙膠帶,但一直都沒有機會來寫一寫。所以這次可以開始記錄,真的很開心,因爲下次要找資料就可以來這裡找啦!

會買藍色的是因爲我之前買了紅色的,所以要籌夠一對嘛!話説其實我買衣服也是試過因爲穿得好看的衣服真的很少,所以衹要好看,都會再嘗試它其他顔色的,而且通常都會不錯的哦!

這個是一看上去就很喜歡的了,雖然平時都很好用到,不過因爲心形的設計是用鋼筆畫的設計,在乘搭手帳來説,整體都很好看而且很適合(還有它是白色的,哈哈哈。。。)

禮物的,對了! 我要找禮物的很久了,禮物的紙膠帶是非常適合收到禮物的時候貼的,雖然我真的有很多禮物還沒寫出來,不過收到的每一樣,我都非常的珍惜哦!

簡簡單單來個波點的,一點點的裝飾是可以為整個手帳帶來生色不少。雖然已經玩手帳幾個月了,但是其實我還沒有很會裝飾,都還在學習中,不過沒關係,只要想著又不是要拿去比賽,隨心所欲就可以了!

我是真的為了這個晴天娃娃而買的,話說我真的很喜歡晴天娃娃,他的作用就是顧名思義,在雨天的時候,掛上他,期待晴天的到來。就好像傷心的時候,期待出現開心的事般!

最後因為我和Kiko的手帳補充本加起來有很多加上我們的紙膠帶,看起來買了很多,所以老闆娘送了這個像是禮包袋貼紙的給我們。

03-7495 5963

Posts on this date -


Previous Notebook Post
Next Notebook Post
【手帐杂记】Jan 8 ~ Jan 15

4 comments:

  1. wah so many nice and cute stickers!! I do think they are very useful especially if you find there's some empty space on your scrapbook and you can just stick a piece there and it'll make magic!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yea, I did it, await to post some of my samples here soon ya!

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.