【Newest Updates | 最新博文】

Saturday, December 07, 2013

【LadiesDay|淑女日】The Horse Racing and Award|跑馬與頒獎

December 7, 2013, Saturday
倒數最後第二篇,原來這樣的寫法真的會讓我清了不少拖延文。 我知道時間的過去,但是我還是不想放棄,我已經多次説了我是寫來自爽的(希望這是最後一次說),所以除了我自己的自爽的專頁之外,你不曾看到我會在臉書的各大群組看到我會刻意的去分享。 

✈1
珠寶的展覽后,我們聽到說外面已經有賽馬了,所以我們都一起到外面觀看,這個平時衹有在電視機看到的賽事如今展示在眼前。 (不禁讓我想到我多次去香港,我都沒有機會去到他們的賽馬場,因爲多次都是碰到剛巧沒有賽事,加上那個也是他們著名的,希望下次我可以真的去到)


✈2
✈3
✈4
✈5
✈6
✈7
✈8
✈9
這個賽馬不是之前我説猜一猜的那一個,這是當天本來就有的賽事,莎莎的賽馬賽事在稍後。 (很糗的是我當時都不知道是哪個打哪個,是回到來看了照片才發覺)


✈10
✈11
✈12
看完了賽事回到會場裏面是在進行著頒獎,這是由大會票選出來10位有著最佳打扮的美女們。 左邊數過去第三位是這次大會宣傳海報上的模特兒,真人非常的漂亮。

✈13
✈14
✈15
✈16
✈17
✈18
✈19
✈20
看完裏面的頒獎后,我們聽到外面有時裝秀(什麽,這麽多,都是在一起發生??) 不明白爲什麽這個不是在場内展示的,這些照片已經是我盡了我最大的努力放大的拍回來的。


✈21
✈22
✈23
✈24
✈25
✈26
✈27
✈28
✈29
✈30
好了,接下來的重頭戲就是莎莎的正式的賽馬了(對,這一次我真的沒有擺烏龍了)我可以從馬鞍上看到鋪著的是粉紅色的布條,而之前那個是黑色的。


Event Date: December 7 (Saturday), 2013
Time: 10am - 4pm
Address: Selangor Turf Club Jalan Kuda Emas, Jalan Sungai Besi, Sungai Besi, 57100 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia.
  
Posts on this date -

3 comments:

  1. I think I have read your post before about you wearing a beautiful hat to the horse racing. I believe should be the same event. Is it correct?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.