【Newest Updates | 最新博文】

Saturday, November 12, 2016

【AutoShow|車展】KIA|起亞汽車

November 12, 2016, Saturday
過往在車展拍照的時候,我不會有那種擔心被人家注意到的心態,因為在場有很多專業的攝影師,既然都這麼多人拍了,所以我不會顯得特別的顯眼。 但今年的,我所看到的專業攝影師就兩三位罷了,無形間導致每當我拿起相機,都有種戰戰兢兢的感覺,因為我感覺到身旁都有很多人在留意到我。

✈1
✈2
✈3
✈4
✈5
✈6
✈7
✈8
✈9
✈10
✈11
✈12
✈13
✈14
✈15
✈16
✈17
✈18
✈19
✈20
✈21
✈22
其實我沒有誇張,因為在照片中,你也可以發覺到穿白色衣服的人很多,他們都是工作人員。 (抱歉的說他們的工作人員還多過“顧客”,所以在沒有顧客光顧的當下,他們就會走來走去,四處張望)而我就是那位一直被他們注意到的人,只是我選擇不要看,一直把專注力放在車上罷了。 這樣不順利的去拍,拍得我好累哦,是我要去承認我自己老了嗎? 因為過往我都會一直拍一直拍的,直到一個小時一個小時過去了,我才恍然大悟。 但是今年的展覽,我就到此止步,所以接下來的分享只是我細選車子牌子和汽車罷了。

Event Periods: November 10 (Thursday) ~ November 13 (Sunday), 2016
Admission Fee: RM10 
Time: 10am - 9pm
Official Website: http://miecc.mines.com.my/event/malaysia-autoshow-2016/ 
Address: MINES International Exhibition & Convention Centre (MIECC) Jalan Dulang, MIECC, MINES Wellness City Seri Kembangan, Selangor 43300, Malaysia.

Posts on this date -

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.