【Newest Updates | 最新博文】

Friday, February 17, 2017

【Dessert|甜品】Häagen-Dazs|哈根達斯

February 17, 2017, Saturday
沒有維基百科Häagen-Dazs的中文名,還真不知道它有自己的中文名字。 這個平時不會吃,只有在生日才會買的蛋糕,其實是因為我大姪兒比較挑剔,所以我才選這個牌子的蛋糕的。

✈1
✈2
✈3
✈4
✈5
✈6
140零吉的巧克力冰淇淋蛋糕,他不開心都難。 這個蛋糕上面的ribbon是全巧克力做的,非常好吃,蛋糕裡面的冰淇淋,當然也是巧克力的口味的,其實整體來說是在吃巧克力,不會感覺太膩。 大家可不知,在星期五的時候,我大姐,也就是他媽媽已經買了個蛋糕跟他慶祝。 但是我大姐卻買個普通的蛋糕,而且還是他不喜歡吃的口味,結果最後整個蛋糕只剩我大姐自己一個人吃完,還不知道要笑她還是可憐她好。。。 所以在週末的時候,他們來我們家,我再去買個蛋糕,大家再跟他慶祝,而這次他就非常開心,現在的小孩啊。。。。。。

Official Website: https://haagendazs.com.my

3 comments:

  1. 阿姨万岁,有阿姨真好!
    名牌雪糕...其实我统统没吃过...哈哈

    ReplyDelete
  2. 你說了,我才看清楚,這蛋糕上的 Ribbon原來是巧克力做的;看來師傅功夫不錯哦!

    嗯,有阿姨真好!!

    ReplyDelete
  3. This ice cream cake looks so delicious! I think this year I will buy an ice cream cake even though it is very expensive.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.