【Newest Updates | 最新博文】

Friday, December 11, 2015

【Gift|禮物】Thoughtful Christmas Gift|貼心聖誕禮

December 11, 2015, Friday
在每一年的聖誕節,我都會準備聖誕禮物送給我姊姊們,不是想要回禮,只是很想在聖誕節這個快樂的節日送禮物給姊姊,因為我知道她們都不流行這一種的。

✈1
✈2
沒想到的是這一年,我的三姐有回禮嘢,這小小一隻,在還未拆開來的時候,還不知道是什麼。 不過就有種感覺一定是化妝品之類的,因為我這三姐就是很愛叫我打扮的,她很喜歡叫我扮美美,所以她送的禮物,一定離不開扮漂亮的東西的。

✈3
我自己本身就是在用著Clarins洗臉的產品的,而這個牌子也是我三姐介紹的。 用了它的洗臉產品那麼久,這還是第一次用它的BB霜,而且還SPF 40,使用後,我還蠻喜歡的,雖然我已很喜歡benefit的,所以這個我是在白天的時候用的,晚上才用benefit的。

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.