【Newest Updates | 最新博文】

Sunday, October 22, 2017

【Gift|禮物】Taiwan Postcard|臺灣明信片

October 22, 2017, Sunday
我必須承認我很早就收到這張明信片了,只是我之前在上海公幹,然後回來後,還沒整理好就再出差到蒙特利爾了。 所以一切都等我回來後再處理。

✈1
九份這個地方,我幾乎每次跟團都會到訪的地方,但是認真去找出這個地方倒卻沒有試過。 這個地方在很多部落格都可以讀到這個就是千與千尋的取景的地方,但我卻一直都還沒有機會去留意一下。。。也許下次我獨自去旅行的時候,可以特意的去看看。

✈2
熟悉又漂亮的字體來自Ember,雖然久沒看她更新部落格,但是還是很喜歡放上她部落格的link,我想要讓人不要忘記她喔!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.