【Newest Updates | 最新博文】

Sunday, December 31, 2017

【Throwback|重温】2017

December 31, 2017
之前一篇是不是有嚇到大家? 哈哈。。。那是因為有感而發的,所以現在要變回正常的來看待2017。 今年最大的突破大致上都是來自工作上的,種種的突破教會了我做事要冷靜,只有在冷靜的時候才可以解決問題。


也因為忙著工作所以自身的旅遊和去看我愛看的演唱會都有很多的被擱置了。 從2016開始我即便是請假去旅遊,我都必須帶上公司的電腦,很多人都說我傻,可是我自己知道,假如有需要的時候我自己又沒有電腦在身,我又會很生氣。 因為我不想錯過任何的機會,每一次出差,每一次任務都是學習的機會。 我自認比別人看不透也看不清,所以需要更多的經驗來補充。

看著日子一天一天的過,初老症的來臨,我只能一直提醒自己現在不做,以後就沒有機會咯! 祝大家2018開開心心,健健康康的!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.