【Newest Updates | 最新博文】

Tuesday, June 16, 2015

【Singapore|新加坡】The Red Bus|紅色巴士

June 16, 2015, Tuesday
每次旅遊都很隨性的我,可以為了看到街邊有個有興趣的東西而停下來拍照。。。而這個地方也就是這個原因。 話說我15號到的時候,就一直經過這條道路,看到街邊有個停著的巴士。 知道我的人都知道我是很喜歡建築物和交通工具,每況遇到我想要去看的地方,我都會一直想辦法看到。 我和好友佩吃完提早的晚餐後,我跟她說了這個地方。。。

✈1
 她還真拿我沒辦法的替我Google一下,找到了這輛巴士。。。

✈2
✈3
✈4
 找到後,我們就立即前往,哇!

✈5
只可惜當時天色已暗,他己經關門了,不過沒關係,我看看外面也爽。 我發現我去過很多地方,因為都很隨性的關係,所以都沒有注意到時間,但是我都會有種感覺我還會到回去。 沒有到回去就當沒有緣份咯,有的話就會更好,但是我都盡量不會把這個當遺憾的。

✈6
✈7
✈8
✈9
✈10
✈11
我們倆位女生圍著拍完照片就離開了,有機會再回來吧! 我就是有說不出的喜歡交通工具嘛!

✈12
✈13

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.