【Newest Updates | 最新博文】

Saturday, July 22, 2017

【Airport|機場】Incheon International Airport|仁川國際機場

July 22, 2017, Saturday
少少的delayed(上一篇),下午4點我到韓國了,還真的很感恩,沒有像上次一樣可憐,一直被delayed。 可是一下機就是看電話,因為工作上出了些問題,所以一下機就是開手機處理,所以data對我來說是有多麼的重要。

✈1
雖然如此,但是有機會輕鬆一下,其實是很享受的,尤其是工作之餘的享樂。 這幾個月來,我都是超時的工作,搞得很多人都說我太過工作狂了,不但在旅行的時候工作,假期的時候還是工作,半夜被吵醒也是為了工作。。。所以可以輕鬆的時候,我都會盡量的讓自己可以平衡。

✈2
✈3
班機沒有很多人,很快就排到我了,過海關的時候站在這裡的工作人員是穿著韓服的,好特別哦。。。(怎麼我之前來的時候,沒有注意到呢?)

✈4
因為我沒有行李,很快的,過完海關第一件事就是去按錢,在上海飛過來的我,半張韓幣都沒有。 

✈5
✈6
一出大門,在這Currency Exchange的旁邊就有個提款機,本來還察覺不到的,但是看了機場的地圖才找到,那ATM字也寫得太小了吧! 還有它是有多國語言的,這也是我第一次在韓國提錢(小聲說。。。我覺得這架的樣子真的長得一點都不像提款機,呵呵!)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.