【Newest Updates | 最新博文】

Wednesday, April 04, 2018

【Malaysia|马来西亚】KLIA Ekspres from KL Sentral to KLIA|吉隆坡機場極速列車去機場(2014)

December 21, 2014, Sunday
在馬來西亞出發的一個人旅行是搭火車去機場,第二次也是一樣,但是接下來我就懶惰了,直接搭Grab還是Uber到機場,所以這個回顧文,也是讓我好好的回憶過去。。。

✈️1
星期日晚上出發,凌晨的機,當時因為買得臨時,所以機票一定是貴的。 凌晨出發,早上才到,算是有點累的,只是當時是窮遊,所以也沒有想得那麼多,現在假如叫我這樣的行程,我大概只想在家睡覺吧,呵呵!

✈️2
不過當時的我,還真的很矛盾即使搭德士,為什麼不直接搭到機場,還硬要搭到KL Sentral才搭火車到機場呢? 可能我有時候就是那麼愛搭交通工具吧!

✈️3
✈️4
之餘這個火車,我之前就有很詳細的說了,所以不說太多,不一樣的是我這個晚班的火車,車上還真的沒什麼人。

✈️5
✈️6
因為沒人,所以可以自戀一下,哈哈

✈️7
✈️8
自己check-in,我真的很懶惰,我本以為可以直接去登記,然後地勤人員會給你行李寄艙及給你機票,但是那時開始已經不是這樣的了,而是要自己登記,然後才拿行李去寄艙。

Express Rail Link, Jalan Stesen Sentral, Kuala Lumpur Sentral, 50470 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.