【Newest Updates | 最新博文】

Wednesday, May 09, 2018

【Communication┃通訊】Maxis Change Plan(2018)

April 7, 2018, Saturday
對! 才換一個plan也要記錄一下,因為我發現我會很常寫國外的通訊記錄,但是卻沒有寫我國的。 我記得我那時候美國剛回來的時候,大姐夫是幫我辦的是Digi的,但是因為我受不了Digi有些地方沒有線,所以我擅自換去Maxis。 哼。。。相當時,我們一家去旅行,我家人都是用Maxis的,他們每個人的手機都有線,就只有我沒有線,那種折磨,我還真的試過一次就好!

✈️1
但是那時更換到現在都四年多了,我之前是用5GB一個月,後來贈送2GB,總共有7GB,本來是足夠的。。。那是我很節制。 但是唯一不好的是我之前的plan,所有的通話都要收費,像我常在國外有時候要撥打重要電話就會很貴,上網查了這個RM89,15GB的plan,不過我過後應該會加多10塊,升級去那個98塊30GB那個plan的。

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.