【Newest Updates | 最新博文】

Monday, May 07, 2018

【Crawley|克勞利】My Homemade Lunch 2|我的午餐 2(2017)

November 14, 2017, Tuesday
上次在我的第一個購物篇的時候,我有提到我因為不知道怎麼衡量,所以買多了很多食物,然後因為超過了截止日期的關係,所以被迫丟掉,所以在我第二次購物的時候,我就儘量的把日子寫下來,算好何時會截止的食物。

✈1
跟我比較熟悉的朋友都應該知道我是超級喜歡吃麵麵,無論什麼麵麵都很喜歡,最喜歡就是雲吞麵,接著就是米粉,這個也順便的解釋為什麼我在超市看到這一包米粉的時候,我會那麽克制不了。。。

✈2
✈3
✈4
連結我在週末已準備好的蔬菜,早上起床後,就開始準備。 但是你也可以看見米粉的份量實在太多了,所以我分開兩趟吃,午餐和晚餐。。。誰知道我把照片拍我好友伊凌看,她竟然說怎麼我吃的份量那麼多。。。因為我以前在美國跟她一起住,所以基本來說,她是非常了解我的。 結果這頓午餐,我真的吃脹了,而且我還一直很樂觀的說,還好我不是一次過吃完,我留了一半給晚餐。。。所以我下次,我會了,我分三餐吃。。。啊?   但是我很喜歡吃麵麵,沒關係啦。。。

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.