【Newest Updates | 最新博文】

Monday, May 20, 2013

【Flight|飛行】Kuching to Kuala Lumpur|古晉到吉隆坡

May 20, 2013, Monday
終於來到最後一篇了,其實最後一篇也不過是個結尾罷了! 來到古晉機場,把車停在機場外面,把鑰匙歸還去給我們租車的公司後,我們才去check in。

✈️1
✈️2
原來古晉機場蠻美的,為什麼我下機的時候,都沒有發現到呢?

✈️3
我們的班機是7點多,到機場的時候是將近6點,見還有一些時間,所以我們就到Merry Brown吃個晚餐,因為待會我們的班機上是沒有提供食物的。

✈️4
✈️5
回到吉隆坡後,我和美玲各自搭地鐵到KL Sentral,然後再各自回家,這樣3天2夜的行程就結束了,我終於可以再收工了。 每次寫完,我就很開心的說我可以把所寫的東西就忘了,即便往後要回顧,回來看看就可以啦! 然後我又可以把頭腦的空間去記其他的事情啦!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.