【Newest Updates | 最新博文】

Sunday, May 13, 2018

【Restaurant┃餐廳】MyeongDong Topokki @ Paradigm Mall(2018)

April 30, 2018, Monday
跟同事H來到Paradigm Mall,不知道要吃什麼,走了很多圈,看到這個韓國餐不錯,所以就選了這家。 同事H不想吃這家,她去對面士林打包麵線過來吃。 這家點餐要到櫃台點餐,付錢後,拿發票,發票上有號碼,當螢幕顯示號碼就可以去拿食物。

✈️1
這看起來不錯,很小的盤子裝了一個大碗,一個小碗,還有一個長碗。 我點的是芝士拉麵,帶點辣,但對我來說沒有很辣。 

✈️2
麵麵本身沒有太大的吸引力,反而這個我跟同事H四個兩人分的壽司,我們倒覺得不錯吃。

✈️3
最後就是來看看這個長碗的菜菜。。。我拍照send給我朋友看,他說你是不是吃了才拍,我這哪有啦! 拍食物當然是食物一來到就拍的嘛! 哪有吃到一半才刻意拍成這樣。。。

✈️4
大家是不是好奇它原本樣子是這樣? 我點的就是Cheese Ramyun,它原來樣子就是這樣,我真的沒有偷吃哦! 而且長碗上是有三種不同的菜色,可是為什麼我的全部都是燈籠椒呢?

MyeongDong Topokki Paradigm Mall
LG22, Paradigm Mall, Jalan SS 7/26a, SS7, 47301 Petaling Jaya, Selangor, Malaysia

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.